ڈی این اے تشخیصی سینٹر کا جڑواں بچوں کا ڈی این اے ٹیسٹ ایک فیصلہ کن ٹیسٹ ہے جو کہ یہ پتہ چلاتا ہے کہ جڑواں بہن بھائی مماثل جڑواں بچے ہیں یا نہیں، اس ٹیسٹ کو خریدنے والے جڑواں بچے کی والدین اکثر یہ تجسس رکہتے ہیں کی کیا ان کے جڑواں بچے مماثل ہیں یا نہیں ، دیگر والدین ممکنہ ہنگامی طبی ہحالات میں بیک اپ کے طور پر یہ تجزیہ جاننا چاہتے ہیں کیونکہ مماثل جڑواں بچے ممکنہ حد تک ایک جیسے ٹشو رکہتے ہیں اس لیے یہ ایک دوسرے کیلئے مثالی عطیہ دہندگان ثابت ہوتے ہیں۔.

یسے جڑواں بچے ایک ہی “ زایگوٹ “ سے پیدا ہوتے ہیں ایک جیسے جڑواں بچے ماں باپ کے ملاپ کے وقت ماں اور باپ کے ایک ہی انڈا اورنطفہ کے ملاپ سے پیدا ہوتے ہیں جو بعد ہیں ابتدا ہی میں الگ ہو جاتے ہیں ایسے جڑواں بچوں کے ڈی این اے پروفائل مماثل ہوتا ہے۔. ایسے جڑواں بچے جو کے دو مختلف “ زایگوٹ “ سے پیدا ہوتے ہوں ایک جیسے جڑواں بچے ماں باپ کے ملاپ کے وقت ماں اور باپ کے دو الگ الگ انڈے اورنطفے کے ملاپ سے پیدا ہوتے ہیں۔ ایسے جڑواں بچوں کے ڈی این اے پروفائل مماثل نہیں ہوتے ہیں ان کے ڈی این اے پروفائل ان کے دیگر بہنوں اور بھائیوں کی طرح الگ ہوتے ہیں۔.

ڈی ڈی سی ایسے جڑواں بچو کے جینیاتی پروفائلز کا موازنہ کر کے اس بات کی وضاحت کر تے ہیں کہ آیا یہ جڑواں بچے مماثل ہیں یا نہیں۔

تجزیہ اور جڑواں بچے کا جینیاتی پروفائلز کا موازنہ، ڈی ڈی سی کا اگر وہ مماثل ہیں یا آپسی درست طریقے سے وضاحت کر سکتے ہیں.

ٹیسٹ خصوصیات:

  • فاسٹ نتائج

    نمونے حاصل کرنے کے بعد چند دنوں میں انتہائی درست نتائج

  • null

    کم قیمت

    ہمارے انتہائی درست تجربوں کے سستی ہیں

  • پیڑارہت نمونے جمع کرنے

    بککال (گال) سواب ڈی این اے نمونے جمع کرنے کے لئے استعمال کی جاتی ہیں

  • رازدارانہ

    تمام نتائج کو نجی اور مامون ہو

اس ٹیسٹ یا مزید معلومات لئے آرڈر کرنے ، براہ مہربانی فون

+ 92 331 245 9898